Dagen går...

... fort!

Har inte fått nåt vettigt gjort ännu idag. Eller jo städat av toaletten och diskat. Som tur är ska jag snart iväg på ett spinningpass. Men innan dess tänkte jag promenera förbi Systemet för en flaska rosé och stationen för att plocka ut biljetterna till vår Malmö-weekend. Och efter spinningpasset tänker jag trava hem, duscha fixa kvällsmat och sen bara sitta och njuta på balkongen. Har gjort det på tok för lite i sommar.


Uppdatering 19.11

Då var spinningen klar för idag. Varmt var det! För AC:n är sönder, och hyresvärden vägrar laga. Huh??!?! Det är lite varmt då i en gymsal kan jag säga. Men men. Bra gick det i allafall. Med tanke på att jag inte tränat på ett tag. Så jag är nöjd.
Fick även hämtat biljetterna och köpt mig en flaska rosé. Så nu ska jag bara ner en snabbis på Hajen för att inhandla lite bröd och ost. Sen ska jag sitta på min balkong och njuta! Och ja, ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0