Att bli besviken

Jag tycker att det är allt som oftast som jag blir besviken på människorna runt om kring mig. Jag säger inte att jag är bättre själv, för det är situationer där jag gör andra besviken. Men nu är jag trött på att bli besviken. För varför ska jag gå runt med en hemsk känsla i magen bara för att någon annan inte vill som jag. Nej, slut på negativt. Har nu vissa inte tid för mig eller bara inte vill. Tid att ses, fika eller bara umgås. Synd för dem. Jag har bestämt mig för att må bra oavsett.

Ja det här var kvällens memoarer och funderingar.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: ullisar

ibland finns inte tiden där helt enkelt. ibland känner jag att jag inte gör annat än tackar nej till fikor och middagar och lekträffar.. det är inte för att jag egentligen inte vill träffas utan för att jag helt enkelt inte orkar nåt annat än sitta på golvet med EmmaLi och bygga duplo. jag tror inte dina vänner "överger" dig av elakhet Jossan! dom kanske mår dassigt bara, och behöver tid för sig själva?



krams och styrka girlie!

2009-08-06 @ 00:45:54
URL: http://ullrika.se
Postat av: Jossan

Är inte mina vänner jag pratar om dock... Och jag vet vad du menar, har mina perioder själv. Det jag blev besviken på var att träningen går före sina barn.

2009-08-06 @ 09:37:44
URL: http://minmorot.blogg.se/
Postat av: angi

Roligt. För jag känner preis likadant. Eller för ett tag sen var de hemskt. JAg kunde alltid men de andra avbokar hur som helst titt som tätt. Fy !

2009-08-06 @ 19:14:58
Postat av: ullisar

aha! ja, då var det nästan exakt tvärtom då kan man säga :)

2009-08-10 @ 23:07:55
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0