Smått ångest

Jag har ju en massa trevliga ledigheter att se fram emot. Men jag har ångest! Vad ska jag göra när jag är ledig? Finns ju ingen mening med att vara ledig och inte hitta på något. *suck*

Första ledigheten är 17-20 april, dvs fredag till måndag. Meningen var ju sedan länge att åka till Malmö, men som vanligt rann det ut i sanden. Nästa ledighet är troligen 28 april till 6 maj. Och vad ska jag göra då? Är ju visserligen Valborg mitt i allt, men resten av dagarna?

Lite tankar:
  • Använda mina presentkort på olika spa
  • Gå på bio
  • Umgås med vänner
  • Sola
  • Vila
  • Träna
  • Grilla
  • Bara vara
  • Boka in en ny date kanske
Några andra förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0