Påsk'09

Då var årets påskhelg över. Och det har vart en väldans trevlig påsk må jag säga. Skärtorsdagen, långfredagen och påskafton var det jobb som gällde. Sen på påskaftonskväll bar det av till buschen på lite förfest för att sedan runda av kvällen med att slå klackarna i taket på Sociten. Mycket trevlig kväll, som hade sina duster, men det har vi överseende med. Påskdagen hängde jag mest i trädgården, sen beslutades det om en picknick vid havet med bubbel. Och så blev det! Lite folk blev det också. Mycket trevligt! För mycket dricka, men ändå vaknade jag pigg idag. Skadeglädje över alla andra som var risiga! Hihi.

Idag har jag vart och kollat på en lägenhet på Brunnsberg. Den var urtjusig. Vill ha! Är lite besviken över allt negativt jag fått från olika håll om det, men ja ni bryr er bara. Den var charmig och jag säger inte nej om jag erbjuds flytta in. Håll tummarna!

Veckan som nu startat kommer nog gå fort. Ska jobba tre dagar i rad nu, sen är jag ledig i fyra. Så då ska jag ner på Skåne för att hälsa på Jenny, och på söndag träffar jag M. Ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag håller tummarna för lägenheten=) Då blir vi ju grymmaste grannarna!



Kram!

2009-04-13 @ 23:30:21
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: jenny

Varför är folk negativa till att du vill ha lägenhet där? ha en bra dag!

2009-04-14 @ 07:51:04
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: angi

Hm folk har sina fördomar om brunnsberg . men det är inte som det var förr. Jag tycker det är ett mysigt ställe att bo på. Kolal bara frida o nikals lya. Skit fint att bo där =) good luck

2009-04-14 @ 16:29:30
URL: http://aglca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0