Veckans träning

Dagens träningspass är redan avklarat, Core kl 8.30. Skönt att det är klart för dagen så att jag kan fokusera på annat. För övrigt ser veckan ut som sådan:

Måndag - Core
Tisdag - Promenad 60 min
Onsdag - Aerobic Core (måste eventuellt avboka om det blir IKEA med familjen)
Torsdag - Promenad 60 min
Fredag - Dance Mania
Lördag - Pass eller promenad 60 min
Söndag - Promenad 60 min


För att få något att jämföra med nsäta vecka så ser vikt och mått ut så här:

Vikt - ca 90 kg
Midjemått - 90 cm (strax över naveln)


Bara att jobba på!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Vad glad jag blir. Kom ihåg bara att alla har helt olika upplevelser av sitt år. Jag umgås med 3 tjejer till och vi har verkligen HELT OLIKA au pair liv, trots att vi spenderar så mycket fritid ihop. Jag som håller på att få skilda värdföräldrar, en som tar hand om 4 barn och har en värdmamma som är hemma jämt, en som jobbar 3 timmar om dagen bara och en som precis har fått ett till barn att ta hand om.

Samma sak gäller med vad man får och inte får som au pair i familjen osv.

Dessutom är inte au pair livet något för alla, endel åker hem.

Men den som aldrig har försökt vet aldrig vad det handlar om, till fullo. Och man är absolut inte misslyckad om man skulle välja att åka hem igen.



Skulle du vilja ha NYC turen gratis så maila mig ditt för och efternamn plus mailadress.



Ha de så bra!!

Kramar Louise

2008-10-21 @ 04:51:01
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0