Utmaning vecka 41

Imorgon börjar en ny vecka, och jag har bestämt mig för att sätta upp mål för veckan. Både gällande träning men också om kosten.

Träning
  • måndag - core pass på Atletica
  • tisdag - promenad 45 min
  • onsdag - pass på Atletica
  • torsdag - promenad 45 min
  • fredag - pass på Atletica
  • lördag & söndag - promenad 60 min
Kost
  1. Dricka minst 2 liter vatten per dag, utöver träning.
  2. Inga sötsaket - undantag från tårta på födelsedagen!
  3. Max en portion per måltid, en lagom sådan.

Enkla och tydliga mål som inte borde vara svåra att efterleva. Morgondagen börjar jag med core passet på Atletica. Sedan blir det frukost-/födelsedagsfika med Ida på stan.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra mål! Ska vi nog se till att klara av. Jag hänger gärna med på nån promenad också.

2008-10-06 @ 12:25:36
URL: http://vastkustensparla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0