Måndagmorgon

Dags för en ny vecka. Träningen förra veckan gick sådär, promenaderna gick sämre (blev inga alls). Men idag är det måndag och det betyder nya tag.

Veckans mål:
  • måndag - promenad 60 min
  • tisdag - Bodypump på Atletica
  • onsdag - Aerobic Core på Atletica
  • torsdag - promenad 60 min
  • fredag - Dance Mania på Atletica
  • lördag - promenad 80 min
  • söndag - promenad 80 min
  • frukost - havregrynsgröt
  • mellanmål - frukt, minst tre om dagen
  • ingen mat efter 19.00 (undantag om träningen är sen och skjuter på kvällsmaten)
Framsteg:
  • vikt - 90 kg (+/- 0 kg)
  • midjemått - 87 cm (- 3 cm)
Dags att öka på förbränningen!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0