Lördagsmys

Nja inte än direkt. Idag har jag lagat min cykel, vars däck sprängdes(!) i torsdags. Det gick sådär, hatar när pappa dumförklarar mig, men hur vet jag hur man gör när jag aldrig gjort det förut. Menmen det är klart och den är hel. Strax måste jag börja laga middag för jag måste om ca en timme cykla till mamma för att åka med dem och springa Familjestaffeten. Mycket kul, not! Min lillebror ringde och sa att han var "sjuk" imorse och jag får springa hans bana. Jag springa 2 km orientering mot småbarn? Jag kommer bli totalt utklassad, för jag kan inte springa! Men konditionen är ju bättre nu än för tre veckor sedan så vi får se hur det går. Efter springandet ska jag hem till mitt tomma hus och slå på askalas musik och börja förbereda mig för kvällen. Utgång med Ida, kalajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0