Ledig dag

Efter att ha jobbat intensivt i 3 dar har jag nu två dagar ledigt. Bara att ladda batteriera för jobb torsdag till måndag. Just nu ligger allt fokus på att komma in i jobbet och skapa rutiner runt detta. Så träningen har fått ta en paus. Kom dock iväg på ett pass i fredags, och har ett pass imorgon också.

Utöver jobb så händer det inte mycket i mitt liv. Försöker vara social, men har inte vant mig vid att gå upp tidigt ännu så jag är aptrött när jag väl kommer från jobbet. Jag kom dock iväg på halloweenfest med Ida i lördags. Det var trevligt, men nej det är inte lika kul att vara på en fest när man inte fåt dricka, även om man har en anledning till att inte göra det. Jag blir för spänd och därmed osocial. Men det är något jag jobbar på och försöker bli bättre på var dag.

Idag har jag inte hunnit med så mycket. Har skurat hela badrummet, ja nästan iallfall, så nu är det jätte rent och fräscht. Har även hunnit laga köttgryta med ris. Ska försöka få rent en duk idag också, som pappa lyckats spilla stearin på, inte speciellt kul men ingen annan kommer ju att göra det.

Hoppas du haft en trevligare dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0