04:45

OMG vilken rolig kväll jag hade igår! Och lång, var inte hemma förrän kvart i fem. Kvällen började hemma hos Larsson vid 17-tiden. Där var jag och 4 till. Vi drack, tjötade och dom spelade Guitarr Hero. Strax efter 18 kom gänget som hade fått jobba under dagen och en stund senare tog vi bilarna ner till Sociten. Väl där fick vi välkomst-glögg och sedan visade till vårt bord. Det tog ett tag innan vi fick komma till maten, så alla var något hungriga. Det var en massa god mat, trots att jag är väldigt kräsen när det gäller julmat, och mängder av efterrätt. Till detta en hel del dricka också. Jag är då ingen snappsare, men det vara bara att bita ihop och svepa. Uscha! När maten var över satt vi och tjötade och drack goda drinkar. Blev även lite dans, men det gock som det gick då jag verkar få ett visst kontrollbehov när det ska buggas. Det blev en pannkaka, men mycket skratt. Måste nog ta och gå en buggkurs. Får bara hitta någon som också är sugen på att träna dom skillsen. Kvällen fortsatte och reden klockan ett stängde Sociten. Så vi begav oss till Harrys. Där blev det visst påfyllning. Sen stängde även dom, så vi som var kvar gick hem till Larsson. Klockan gick väldans fort, och tröttheten gjorde sig påmind så det var bara att ringa efter en taxi och åka hem.

Tack alla kära arbetskamrater för en trevlig kväll! Jag har verkligen haft turen att få hamna i ett såhär tätt och härligt gäng.

Nu ska jag slappa vidare, för många knop gör då inte jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0