Trött

Trött på det mesta. Jag har mina perioder, jag vet, och nu är jag mitt inne i en sådan där allt är tröttsamt. Jag är trött på att bo hemma, för det fungerar inte länge till, spyr på det. Jag är trött på mig själv eftersom jag alltid(!) slutar med "de goda vanorna" som jag hårt försöker arbeta in i vardagen och att allt slutar med ett fiasko.

Sen har jag noll jul-fealing just nu. Julafton om en vecka, men känns som om det är oktober. Inte alls sugen på jul, släkt, mat och klappar.

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Ida

Inte lätt att få jul feelings när vädret är som det är och man jobbar hela tiden. Vi börjar bli gamla helt enkelt. Jul va bara kul när man va liten.

2008-12-17 @ 10:08:12
URL: http://vastkustensparla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0